lørdag 20. november 2010

På tide med...

...litt blogging igjen! Høsten er på hell, og årets bursdagsmaraton blant familie og venner er snart over. Som fortalt tidligere, ble jeg i sommer hekta på papir igjen, så i høst har alle fått hjemmelagede bursdagskort. Først ut var lille Evine på 1 år, jeg fant en artig mal her, og dette ble mitt første forsøk på denne typen kort. Fargene er egentlig veldig søte syns jeg, med brunt og rosa, men bildene ble desverre litt mørke.




Papir; Bazzill kartong og BoBunny's Paris Blossoms
Stempler; Norsk Stempelblad og Magnolia
Punch; Martha Stewart Lace Heart
Diverse blonder, pynt og halvperler
Neste ut var en barnedåp i slutten av september, fikk lyst til å lage et eget kort her også. Har ikke brukt noen mal her, men husker en gang å ha sett noe lignende et sted. Det ble frihåndstegning og her ble resultatet til dåpsbarnet;




Her er det også brukt stempel fra Magnolia, fargelagt med ProMarkers. Diktet, Mauren, av Inger Hagerup er mors favoritt så jeg syns det måtte med. Ellers er det brukt Bazill kartong, preget ark fra Panduro Hobby og edge punch fra Martha Stewart- Lace Heart.

Så var det yngstesnuppa til søs, Hanne, som fylte 9 år!

Jeg har tidligere ikke brukt så mye "stor" pynt, men har begynt å øve meg på dette i høst - medvarierende hell. Stempler fra Unik Stempel Design, Norsk Stempelblad og Magnolig - fargelagt med ProMarkers. Diverse blomster og metallpynt.



Så var det guttas tur, ikke like lett å lage guttekort. Men det ble da først et enkelt kort til Herman på 8 år, og et kort med CD-lomme til Markus på 13 år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar