torsdag 14. april 2011

VÅR!!


Nå er endelig den deilige våren her - tulipaner, fuglekvitter, sol - og ikke minst forventninger om tida vi går i møte! Og jeg er så heldig at jeg har noen dager avspasering fra jobben akkurat nå. Da blir det raking i hagen, planting av påskeliljer og forhåpentligvis masse terassekos i sola. Nydelig vær og god stemning.


Skulle ikke været innfri mine forventninger har jeg alltids noe å finne på inne også. Det har blitt en del kortlaging i det siste, og jeg har slengt meg med på et par utfordringsblogger også. Her kommer et nytt bidrag, et enkelt konfirmantkort til gutt.


Stempel fra North Star Stamps - konfirmasjon. Pyntet enkelt med blomster og metallcharms.


Fra innsiden - Magi-teksten fra Stempelglede.

Deltar med dette kortet i utfordringen til Scrapperiket - Utfordring 24.

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott konfirmasjonskort du har laget :D
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrappeiket :D

    SvarSlett
  2. Flott konfirmasjonskort du har laget :)
    Fine farger og flott pynt :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår!
    Ha en flott helg :)

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett