fredag 10. juni 2011

Konvolutter - til og fra..



En av min søsters ansatte feiret rundt år, og med pengegave passet det greit med et konvoluttkort. Det har blitt en del av denne typen kort i det siste, de er enkle, greie og kjappe å lage. Jeg har ikke helt funnet gløden inne på hobbyrommet siste tiden, derfor har det passet meg perfekt med denne typen kort.


Jeg har brukt Tilda-stempel fra Magnolia, fargelagt med Promarkers. Tekststempler fra Norsk Stempelblad's tekstplate 23b og North Star Stamps Oppskrift på Lykke. Papirene Ingrid og Mormors hage fra Papirdesign, litt diverse blomster og metallpynt.

For noen dager siden dumpet det ned en konvolutt i postkassen adressert til meg også - det var premien min fra utfordringen på Scrapperiket. Gleder meg til å prøve ut disse i helgen - Little Rock Chick og Hold My Hand fra Di's DigiDownloads!


Håper været tar seg opp og at dere får en strålende god pinsehelg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar