søndag 20. februar 2011

Vinterens favoritt!

Mitt første hekleprosjekt!! Jeg har tidligere såvidt heklet noen blomster og kanter på små strikkeprosjekter, men ellers har jeg ingen erfaring med hekling. Før jul ble jeg ferdig med dette skjerfet, etter mange timer med frustrerende oppskriftslesing, forkortelser og instruksjonsvideoer på nettet. Men jeg ble ferdig og det er definitivt vinterens store favoritt. Det er egentlig en sjal-oppskrift fra Sandnes, men jeg har brukt tynnere garn og tilpasset størrelsen slik at det for meg er et perfekt trekantskjerf som varmer godt i halsen. Jeg har heklet det i Vivaldi fra Drops, farge syrin. .
Det ble et gratulasjonskort til noen i mamma og pappas vennekrets før jul også. Stempel fra Art Impressions og papirer fra Maja Design 
Det er ikke alltid like enkelt å lage bursdagskort til menn, jeg valgte denne gangen å lage det veldig enkelt. Men pyntet med litt blomster og metallpynt lell - Gratulerer med dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar