lørdag 16. juli 2011

Sommerferie 2011

Da går jammen meg årets sommerferie mot slutten, den går så altfor fort hvert år. Vi hadde i år egentlig ingen spesielle planer for ferien, vi har fullført prosjekter med huset, vært på hytta, et par dagsturer, vært sosiale, og ikke minst fikk jeg en overraskende bonustur nå på slutten av ferien.


På hytta ble det lite fisk, men regn, mygg og knott var det nok av - så på meg ble det mest innetid på kveldene med stempler, promakers, papir og lim :)

Mot slutten av ferien ble det jammen meg en liten Sverige tur også - turen gikk til Knalleland i Borås med ett mål for øyet - Magnolia butikken!


Og etter en god stund rundt og rundt i disse vakre lokalene...


...var dette fangsten som ble med hjem.


Godt det enda er noen timer igjen av ferien til å få prøvd ut noe av utstyret. Takk til mamma og pappa, som orket ta turen nedover Sverige med meg!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar