torsdag 17. desember 2009

Julestria

Det nærmer seg jul og det er hektiske dager for meg - som det sikkert er for de fleste andre også. I dag ble jeg endelig helt ferdig med julegavene, så kvelden har blitt brukt til å pakke inn alle sammen. Det er utrolig hvor mange pakker det blir til slutt, selv om man i begynnelsen ikke har peiling på hva man kan finne på. I morgen står siste rest av julevasken for tur, slik at huset er rent og pent til overnattingsgjester og rakfisklag for vennegjengen i helga! Da står vel vaskebøtta og skriker igjen på søndag tenker jeg.. :) Selv om det er travle dager tar jeg meg visst alltid tid til å være litt kreativ - det er kanskje derfor det blir så travelt?!? Det har blitt en ny fleecekjole til meg selv siste uka, denne gang i svart med turkise detaljer - de turkise detaljene ser ikke like ut på bildet, men de er det i virkeligheten. Det var denna fotograferinga igjen da... Ellers har jeg også begynt på en kjole til ei som jobber med ene søs'n, den er koksgrå med lilla detaljer.
Da jeg var i Hamar sentrum og handlet de siste julegavene i dag, klarte jeg ikke å gå forbi Unik Hobby uten å svippe innom. Jeg har nærmest litt "abstinenser" fordi jeg ikke har drevet med stempler og papir på evigheter - jeg har faktisk ikke laget ETT eneste julekort selv i år!!! Men selv om julekortsesongen er over for i år, var det selvfølgelig noe annet som fristet - man går aldri tomhendt derifra... Det ble litt forskjellig papir, Twinkling H2O, litt forskjellig pynt, et Magnolia-stempel og dette stempelet fra Whipper Snapper - Heart On A String - som jeg syns er søtt og allsidig. Jeg har hatt det i tankene lenge, så gleder meg til jeg får tid til å prøve det! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar