tirsdag 12. januar 2010

Godt nyttår, og takk for det gamle...

Kanskje litt sent ute, men jeg vil få ønske alle et riktig godt nytt år! Og med det hører vel en liten oppsummering av året som er gått...Bildene nedenfor er små glimt fra mitt 2009, det er hverken bilde av samboer eller familie, men jeg har heldigvis tilbrakt mye tid sammen med dem. Jeg er glad i å reise og vi har vært mye ute å reist i år, alt fra en tur på hytta og båtliv på Mjøsa til Paris, Barcelona, Edinburgh, Glasgow, varme dager i Tyrkia og en tur på danskebåten med jobben..Vi har også vært i to bryllup i år, ett hjemme på hedmarken, og ett i Stavanger, så da ble det en biltur rundt om sørlandet og til Stavanger - fikk desverre ikke sett så mye av den byen, men håper å få til en tur i løpet av 2010. Ellers har vi pusset opp store deler av huset og det har jammen blitt en del hobbytid etter at oppussinga var fullført. På sensommeren fikk jeg strikkedilla, litt senere på høsten lagde jeg denne bloggen og mot jul kom fleecekjolene og tok opp fritida mi.. Takk til alle som har bidratt til et godt år! ;)





Utsiktene for 2010 ser også bra ut; jeg har begynt i ny jobb, første reisen er bestilt og fleecekjoler og strikketøy blir det mer av! Denne gang ble det fleecekjole i svart og koksgrå med armer og hette, perfekt i den sprengkulda som har vært de siste ukene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar