fredag 4. desember 2009

Adventstid

Årets adventstid ble innledet med juleverksted 1.søndag i advent for 6 jenter i alderen 7 - 12 år. Det ble en stor suksess så det ut for, de var alle ivrige og drev på i maaaange timer. Det ble litt hektisk i "hente-tiden" så fikk ikke tatt bilder av alt, disse bildene er tatt ganske tidlig på dagen, men allerede her er det blitt produsert mye fint. Det ble laget bursdagskort, julekort, juletrepynt, pakkelapper, kjøleskapsmagneter, malt krus, bokser, fuglekasser og dørskilt, i tillegg til at vi hadde noen forskjellige materialsett fra Panduro Hobby. De fikk fritt spillerom på mitt hobbyrom, og det ble nesten litt for mye å velge i for enkelte, men godt for meg å få "ryddet" litt! ;) De yngste var kanskje litt opptatt av å gjøre mest mulig unna på kortest mulig tid, mens de eldste brukte litt mer tid på arbeidet, men jeg syns de alle var kjempeflinke! :)

Jeg for min del er vel i ferd med å få en ny dille - jeg holder nemlig på med min første fleecekjole! Et spennende prosjekt siden jeg aldri har sydd ett eneste klesplagg før, men det begynner da å ligne noe! ;)
Gooood helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar