torsdag 28. januar 2010

Bursdager og bryllup

Vintermånedene er travle bursdagsmåneder i familien vår, sist uke feiret vi bursdagen til eldste søstra mi. Hu er familiens ener på kjøkkenet, og det er ikke det at a trenger flere oppskrifter, men i mangel på andre idéer bestemte jeg meg for å samle noen små og gode oppskrifter til a. Det resulterte i "Heidi's smågodt" - som jeg håper både hu og vi andre får glede av i mange år fremover. Jeg fikk nå endelig prøve Whipper Snapper-stempelet jeg kjøpte tidligere i vinter også! :)




Siste uka i januar fortsetter med feiringer for min del, i morgen er det duket for bryllupsfest for et vennepar, og lørdag er avsluttes uka med 60års lag for mamma. Ser frem til to festlige lag med familie og venner. God helg! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar