tirsdag 23. mars 2010

Snøvær...

Våknet i dag igjen til tett snøvær og ny nedtur. Har drømt om at våren hadde kommet for godt, men den gang ei. Det eneste positive er at det blir mer tid til å sitte inne og pusle med ett eller annet uten å ha alt for dårlig samvittighet. Med fortsatt vintervær er det godt med en ny fleecekjole. Denne gang ble det i koksgrå og knall rosa med høy hals. Man må også holde seg varm på beina i slikt dårlig vær, og det blir jeg med disse ullsokkene strikket i nylonforsterket Sisu Fantasy fra Sandnes Garn.

Denne toppen/vesten har jeg visst heller ikke lagt ut på bloggen etter at jeg strikket den i vinter. Den er strikket i str 2 år med Sandnes mini alpakka på pinne nr 2,5 og 3, oppskriften er hentet fra heftet mix 0808 Sandnes alpakka 0-4år.

Jeg er ikke sååå veldig dreven på å strikke topper med hullmønster og avslutning under armene og slik, men ble egentlig slik passe fornøyd selv. Mønsteret var også lett å strikke og det gikk forholdsvis fort, så det er fare for at det blir flere slike ;)

2 kommentarer:

  1. Hei. Så mye fint du har laget. Ser kjempe behagelig ut fleecekjolen. Nydelig topp/vest og helt sikkert gode og varme sokker. Ha en fortsatt trivelig dag:-)

    SvarSlett
  2. Masse fint du lager om dagen! Sjøl rekker jeg nesten ingenting. Håper dekk får ei strålende påske!!

    SvarSlett